Yangın Gölbent Mahallesi'nde Ormanlık Alanda Korkuttu

Yangın Gölbent Mahallesi'nde Ormanlık Alanda Korkuttu

  • 27 Haziran 2026 13:55

Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğü'ne bağlı ekipler sevk edildi.

Rüzgarın etkisiyle kısa sürede yayılan alevlere havadan 2 helikopter, karadan ise 6 arazöz ile 2 su ikmal aracıyla müdahale ediliyor. Ekiplerin yangını kontrol altına almak için başlattığı çalışmalar devam ediyor.

Benzer Haberler

Fransa'da Kavurucu Sıcaklar: Stoklar Tükeniyor, Kırmızı Alarm Verildi

Fransa'da Kavurucu Sıcaklar: Stoklar Tükeniyor, Kırmızı Alarm Verildi

Avrupa ülkeleri aşırı sıcaklarla mücadele ederken, Fransa'da vantilatör ve klimalara olan talep yükseliyor. Mağazalar hızla stokları tüketiyor, kırmızı alarm verildi.

Antik Kent Büklükale'de 17 Yıldır Devam Eden Kazılarda Büyük İskender ve Hitit Buluntuları Gün yüzüne Çıkarılıyor

Antik Kent Büklükale'de 17 Yıldır Devam Eden Kazılarda Büyük İskender ve Hitit Buluntuları Gün yüzüne Çıkarılıyor

Kırıkkale'nin Büklükale bölgesinde 17 yıldır devam eden kazılarda, hayatın farklı dönemlerine ait izler ve önemli tarihi buluntular ortaya çıkarıldı. Bu keşifler bölgenin tarihini aydınlatıyor.

Şırnak'ta Görülen Çöl Varanı Doğal Yaşam Alanına Bırakıldı

Şırnak'ta Görülen Çöl Varanı Doğal Yaşam Alanına Bırakıldı

Şırnak'ın Silopi ilçesinde vatandaşlar tarafından görülen ve yakalanan çöl varanı, veteriner kontrolü sonrası doğal yaşam alanına geri bıraktırıldı. Bu nadir olay, doğa tutkunlarının ilgisini çekti.