2025-2026 eğitim-öğretim yılı başladı ve birbirinden renkli etkinlikler öğrencilere eğlenceli ve öğretici anlar yaşatıyor.Okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim kurumları 8 Eylül 2025'te yeni döneme adım attı. Ara tatiller Kasım ve Mart aylarında gerçekleştirildi ve yıl sonunda 26 Haziran'da sona erecek. Öğrenciler, son ders zilinin ardından eğitim-öğretim yorgunluğunu atarken, MEB dönem sonu kültür, sanat ve spor faaliyetleriyle çocukların gelişimine katkı sağladı. Ayrıca, öğretmenler çevrimiçi mesleki seminerler ve yenilikçi projelerle eğitim kalitesini artırıyor. Bu yıl, ücretsiz dağıtılan kitaplar ve yeni müfredat uygulamalarıyla eğitimde kalitenin artırılması hedefleniyor. Ayrıca, çevre bilincini güçlendirmek adına düzenlenen etkinlikler ve dijital platformlar sayesinde öğrenciler aktif öğrenme fırsatı buluyor.Okulların bu yoğun dönemi, özellikle 'Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Haftası' planlarıyla zenginleşti. Velilere ek maliyet çıkarmadan, okul imkanlarıyla hazırlanan etkinlikler, çocukların oyun yoluyla öğrenmesini teşvik ediyor. Ayrıca, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında hazırlanan yeni eğitim programları ve kıyafet düzenlemeleri çocukların daha iyi kendilerini ifade etmelerine olanak tanıyor. Çevre ve sürdürülebilirlik bilincini artırmak için organize edilen etkinlikler ve 'Yeşil Vatan' temasıyla yapılan farkındalık çalışmaları ise, genç neslin doğa sevgisini pekiştiriyor. Dijitalleşme adımlarıyla, öğretmen ve velilerin iletişimi güçlendirilerek eğitim süreci daha erişilebilir hale geldi. Ayrıca, dijital platformlar aracılığıyla dil öğrenimi ve okul dışı öğrenme imkanlarına erişim sağlanıyor. Bu gelişmelerle, 2025-2026 eğitim yılı, hem yeni nesil öğrencilerin hem de eğitimcilerin gelişimine yön veriyor.