Kuzey Marmara Otoyolu'nda yaşanan otomobil yangını, ailesinin şans eseri kurtulmasını sağladı.Yangın, saat 21.45 civarında Nakkaş mevkiinde seyir halindeki 34 MYK 987 plakalı elektrikli otomobilde çıktı. İddiaya göre, araç sürücüsü İsmail Yiğit ailesiyle birlikte Marmaraereğlisi'nden İstanbul’a giderken motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Araç emniyet şeridinde durdurulup, ailesi tahliye edildi. Yiğit, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunarak kendi imkanlarıyla yangına müdahale etmeye çalıştı.
Olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Otomobilin tamamını saran alevler, itfaiyenin hızlı müdahalesiyle söndürüldü. Yangın sırasında panik yaşayan Yiğit ve ailesi, olay yerinde ilk müdahaleyle sağ kurtulurken, eşi ve iki çocuğu tedbir amaçlı hastaneye götürüldü. Yangının ilk anları, araçtakilerin kurtulmasını ve alevlerin yükseldiği anları cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
İsmail Yiğit, yaşadıklarını şöyle anlattı: “Aracım Mart çıkışlı, garantili ve 29 bin kilometrede. Bir buçuk dakika içerisinde motor arızası nedeniyle yandı. Bütün bakımlarını yaptırmıştık. 100 kilometre hızda seyir halindeyken, dumanlar çıkmaya başladı. Çocuklarımı ve eşimi hemen tahliye ettim, arka arkaya 1,5 dakika içinde araç tamamen yandı. Kapılar kilitlendiği için aradan şarj cihazını almaya çalıştım. Allah’a şükür, bizimle birlikte seyreden arkadaşımız sayesinde hayatta kaldık. Ambulans geldi, aileme ilk müdahale yapıldı ve hastaneye sevk edildiler.”