Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişinin rahatsızlandığı bildirildi.
Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Olayın ardından bazı kişilerde mide bulantısı, kusma ve başka sağlık sorunları gözlemlendi. Durumun hızla artmasıyla birlikte, çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu ve tedavi altına alındı.
Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvuruda bulundu. Olayla ilgili yetkililer inceleme başlatırken, beslenme güvenliği ve olayın nedenleri araştırılıyor. Gelişmeler oldukça güncellenecektir.