İYİ Parti'nin Anadolu Meydanı'nda düzenlediği mitingde Türk bayrağı göndere çekildi ve birlik mesajı verildi.Parti lideri Müsavat Dervişoğlu, mitingin başlangıcında İstiklal Marşı okunurken sahnede bulunan Türk bayrağını göndere çekti. Dervişoğlu yaptığı konuşmada, Türkiye'de yapay gündemler oluşturulduğunu, gerçek problemlerin ise konuşulmadığını belirtti. Miting sırasında vatandaşlar, bayraklarla sahne önünde yerlerini aldı.
Dervişoğlu, konuşmasında Türkiye'nin iç gündemler yerine çözüm odaklı meselelerin konuşulması gerektiğine dikkat çekti. Son zamanlarda A Milli Takım maçları izlenirken dahi toplumda ayrışmanın yaşandığını ifade eden lider, 'Milletin feryadını duyan yok, meselelerini çözen yok. Günlerce, haftalarca aynı yapay gündemler ekranlarda kazınıyor.' dedi. Ayrıca usta oyuncu Kadir İnanır'a Allah'tan rahmet dileğinde bulunarak, 'Allah rahmetini esirgemesin. Ruhunu şad, mekanını cennet eylesin Kadir ağabey.' ifadelerini kullandı.
Dervişoğlu, terörle mücadele ve Türkiye'nin hukuk devleti olma yolundaki kararlılığına vurgu yaparak, 'Türkiye ne kadar hukuk devleti ise, o kadar terörsüzdür. Cumhuriyet ne kadar güçlü ise, o kadar yekpare oluruz. Müdafaa-i Hukuk, yalnızca hafızalarda değil, ilham kaynağıdır. Bu ruhla yürüdük, yürümeye devam edeceğiz. Anayasamız değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilse dahi tarihten silinir.' dedi.
Miting öncesinde güvenlik tedbirleri en üst düzeyde alındı. Anadolu Meydanı ve çevresinde trafik güvenlik amacıyla bazı yollar trafiğe kapatıldı. Vatandaşlar alana girişte üst araması yaptı ve Türk bayraklarıyla donatılmıştı. Ayrıca, bazı vatandaşlar üzerinde 'Bayrak açıyorum' yazılı tişörtler taşıdı. Mitinge Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Çankaya Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner, İYİ Parti milletvekilleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlik sonrasında alan temizliği gerçekleştirildi.