Bitlis'te Kaza: Ambulans ve Otomobil Çarpıştı, 10 Yaralı

Bitlis'te Kaza: Ambulans ve Otomobil Çarpıştı, 10 Yaralı

  • 23 Haziran 2026 20:45

Bitlis'te trafik güvenliği bir kez daha sorgulanmaya başlandı. Edinilen bilgilere göre kaza, Bitlis'in Ahlat ilçesinde yer alan Ovakışla Beldesi kavşağında meydana geldi. Sürücü G.Y.K. yönetimindeki 65 ADD 871 plakalı otomobil kavşakta beklerken, Adilcevaz istikametinden Tatvan yönüne seyreden ve sürücülüğünü B.Ç.’nin yaptığı 13 AAE 917 plakalı ambulans ile çarpıştı.

Kazada, ambulans içerisinde bulunan 2 Acil Tıp Teknisyeni ve otomobilde bulunan 8 kişi hafif yaralanırken, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından hastanelere sevk edilerek tedavi altına alındılar. Yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili olarak Cumhuriyet Savcısının talimatıyla adli tahkikat başlatıldı. Kazanın nedeni ve sorumluların belirlenmesi için soruşturma devam ediyor. Bu tür kazaların önüne geçmek için yetkililerin trafik güvenliği konusunda önlemler alması gerektiği ihtiyacı bir kez daha ortaya çıktı.

Benzer Haberler

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Giorgia Meloni, Trump ile yaşadığı tartışmayı sona erdirdi ve diplomatik ilişkilerin normalleşmesini vurguladı. İtalya Başbakanı, ABD-İran müzakerelerinde olumlu görüş bildirdi ve Hürmüz Boğazı'nın önemli seyrüsefer serbestliğine vurgu yaptı. Ayrıca kişisel olarak 1 Mayıs'ta sigarayı bıraktığını açıkladı.

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye'nin iklim ve enerji hedeflerini anlattı. 2053 hedefleri ve yeşil kalkınma planları detaylandırıldı.

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri başladı. Durumun hızla artmasıyla birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvurdu. Olayla ilgili incelemeler devam ederken, yetkililer olayın detaylarını araştırıyor.