Görevden Uzaklaştırılan Belediye Başkanları Soruşturmada Tutuklandı

Görevden Uzaklaştırılan Belediye Başkanları Soruşturmada Tutuklandı

  • 23 Haziran 2026 20:25

İçişleri Bakanlığı, belediye başkanlarının suçlamalarla ilgili yaptığı açıklamada, iki belediye başkanının tutuklandığını ve görevlerinden uzaklaştırıldığını duyurdu.

Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan AKPOLAT, 'Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma ve Rüşvet Almak' suçlarıyla yürütülen soruşturma kapsamında İstanbul Anadolu 3. Sulh Ceza Hakimliği tarafından tutuklandı. Aynı şekilde Silifke Belediye Başkanı Mustafa TURGUT da benzer suçlamalarla soruşturma kapsamında tutuklanarak yargıya sevk edildi.

İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Anayasa'nın 127'nci maddesi ve 5393 sayılı Belediye Kanunu'nun 47'nci maddesi uyarınca, her iki başkanın da görevlerinden geçici olarak uzaklaştırıldığı belirtildi. Kamuoyuna duyurulan bu gelişmeler, hukuki süreçlerin devam ettiğini gösteriyor

Benzer Haberler

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Giorgia Meloni, Trump ile yaşadığı tartışmayı sona erdirdi ve diplomatik ilişkilerin normalleşmesini vurguladı. İtalya Başbakanı, ABD-İran müzakerelerinde olumlu görüş bildirdi ve Hürmüz Boğazı'nın önemli seyrüsefer serbestliğine vurgu yaptı. Ayrıca kişisel olarak 1 Mayıs'ta sigarayı bıraktığını açıkladı.

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye'nin iklim ve enerji hedeflerini anlattı. 2053 hedefleri ve yeşil kalkınma planları detaylandırıldı.

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri başladı. Durumun hızla artmasıyla birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvurdu. Olayla ilgili incelemeler devam ederken, yetkililer olayın detaylarını araştırıyor.