Uyuşturucu Ticaretiyle Mücadele: 10 İlde 1 Tondan Fazla Uyuşturucu Ele Geçirildi

Uyuşturucu Ticaretiyle Mücadele: 10 İlde 1 Tondan Fazla Uyuşturucu Ele Geçirildi

  • 09 Şubat 2026 09:55

Güvenlik güçleri, son 10 günde yoğun operasyonlar sonucu büyük miktarda uyuşturucu ile maddi kazanç sağlayan suç şebekelerine ağır darbe vurdu.

Bakan Ali Yerlikaya'nın sanal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre, Cumhuriyet başsavcılıkları ve Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı'nın koordinasyonunda 10 ilde eş zamanlı operasyonlar gerçekleştirildi. İstanbul, Gaziantep, Hakkari, Kırklareli, Van, Erzurum, Diyarbakır, Bitlis, Siirt, Kütahya, Aydın, Bursa, Hatay, İzmir, Ankara, Konya, Samsun, Manisa, Tekirdağ, Kayseri, Artvin, Kastamonu, Çorum ve Kırıkkale’de düzenlenen baskınlarda toplam 1 ton 124 kilogram uyuşturucu ve 1 milyon 826 bin hap ele geçirildi.

Operasyonlar sonucu toplam 144 kişinin yakalandığını belirten Bakan Yerlikaya, 'Uyuşturucuya karşı yürüttüğümüz bu mücadele, geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi koruma mücadelesidir. Emeği geçen güvenlik güçlerimize teşekkür ediyorum,' diye konuştu.

Benzer Haberler

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki durumu yakından takip ettiklerini belirtti. 26 Haziran 2026 itibarıyla 15 Türk gemisi güvenli biçimde bölgeden ayrıldı. Bölgede 3 Türk gemisi ticari faaliyetlerine devam ediyor. Toplam 99 Türk denizcisinin güvenliği sağlanmış durumda.

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Venezuela'da meydana gelen şiddetli depremlerin ardından Türkiye'den hızlı yardım gönderdiklerini açıkladı. Ekiplerimiz bölgeye ulaşmak için yola çıktı.

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

İpekyolu Belediyesi, Arıtoprak Mahallesi'nde kuduz pozitif köpek bulunması üzerine karantina uyguladı. Veterinerler, hayvan sahiplerini ve vatandaşları uyardı. Detaylar haberimizde.