Sarıyer'de Metruk Binada Kaybolan Kedisini Arayan Kadın, Erkeğin Cesedini Buldu

Sarıyer'de Metruk Binada Kaybolan Kedisini Arayan Kadın, Erkeğin Cesedini Buldu

  • 22 Haziran 2026 17:20

Sarıyer'de bir kadın, kaybolan kedisini ararken beklenmedik bir durumla karşılaştı. Olay, saat 13.00 civarında Ayazağa Mahallesi Dereboyu Caddesi'nde gerçekleşti. İddiaya göre, kedisini bulmak için çevrede dolaşan kadın, metruk bir binanın içerisine girdi ve burada bir erkek cesediyle karşılaştı.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, inceleme yaptı. Sağlık ekipleri tarafından yapılan kontrollerde cesedin çürüme aşamasında olduğu belirlendi. Üzerinden kimlik çıkmayan bu erkek cesedi, olay yeri inceleme çalışmaları ardından Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Yapılan soruşturmalar devam ederken, olayın nedenleri araştırılıyor.

Bu beklenmedik gelişme, bölgedeki güvenlik önlemlerinin yeniden gözden geçirilmesine neden olurken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi. Kadının, kayıp kedisini ararken yaşadığı şaşırtıcı karşılaşma ise çevredeki vatandaşların da yoğun ilgisini çekti.

Benzer Haberler

Türkiye Irak İlişkileri Güçleniyor: Erdoğan ve Zeydi Telefon Görüşmesi

Türkiye Irak İlişkileri Güçleniyor: Erdoğan ve Zeydi Telefon Görüşmesi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede bölgesel gelişmeler ve ekonomik iş birliği imkanları ele alındı.

İstanbul Mahkemesinden Aziz İhsan Aktaş'a Beraat Kararı Ayrıntılarıyla İşte Detaylar

İstanbul Mahkemesinden Aziz İhsan Aktaş'a Beraat Kararı Ayrıntılarıyla İşte Detaylar

İstanbul 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde gerçekleşen duruşmada, tutuksuz sanık Aziz İhsan Aktaş ve diğer sanıkların savunmaları alındı. Mahkeme, Aktaş'ın beraat ve malvarlığı iadesi taleplerini kabul etti. Duruşma, savunmaların devamı için ertelendi.

Türkiye-İran Zirvesi: Erdoğan ve Pezeşkiyan Bölgesel ve Ekonomik İşbirliğini Masaya Yatırdı

Türkiye-İran Zirvesi: Erdoğan ve Pezeşkiyan Bölgesel ve Ekonomik İşbirliğini Masaya Yatırdı

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Erdoğan ile Pezeşkiyan arasında gerçekleştirilen telefon görüşmesini açıkladı. Görüşmede bölgesel ve ekonomik konular ele alındı, Türkiye-İran ilişkileri güçlendirildi.