Urfa'da büyük yolsuzluk operasyonu gerçekleşti. Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri ile Birecik İlçe Emniyet Müdürlüğü ortak çalışmasıyla Halfeti Belediyesi’ne yönelik şafak operasyonu düzenlendi. Birecik Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatıyla gerçekleştirilen operasyonda, 2019 yılından 2024'e kadar devam eden yönetim döneminde ihalelerde usulsüzlük ve yolsuzluk yapıldığı iddia edildi.
Operasyonda, bu savlarla 47 kişi gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar arasında dönemin belediye başkanı Şeref Albayrak, belediye başkan vekilleri, başkan yardımcısı, encümenler, birim müdürleri, mühendisler ve teknik personel yer alıyor. Yetkililer, bu kişilerin ihale usulsüzlükleri ile ilgili ciddi deliller elde ettiğini belirtti.
Bu gelişme, yerel yönetimlerde yaşanan şeffaflık ve hesap verebilirlik sorunlarına dikkat çekerken, operasyonun detaylarının ilerleyen günlerde kamuoyu ile paylaşılması bekleniyor. Şanlıurfa halkı, adaletin yerini bulmasını ve yaşanan yolsuzlukların hesabının sorulmasını umuyor.