Şahan Gökbakar: Ben de halkım!

Şahan Gökbakar: Ben de halkım!

  • 09 Şubat 2022 15:51
Toplumsal olaylara duyarlılığı ve Türkiye gündeminde yaşananlara sessiz kalmamasıyla bilinen komedyen Şahan Gökbakar, son olarak Twitter hesabından yeni bir gönderi paylaştı.
Şahan Gökbakar, Türk halkına karşı kendisini sorumlu hissettiğini vurgulayarak Twitter hesabında "Beni yıllardır sevgiye boğan, yaptığım işlere rekorlar kırdıran, gördüğünde mutlu olan, beraber güldüğümüz, beni ailesinden bir fert gören ve manevi olarak kendimi sorumlu hissettiğim bu halkın, bu milletin yanında olacağım tabi! Ben de halkım. Ya kimin yanında olacaktım?" ifadelerine yer verdi.

 

MECLİS ADİSYONUNU DA PAYLAŞMIŞTI

Şahan Gökbakar, önceki Meclis lokantasındaki fiyatları gösteren adisyonu paylaşmıştı. Fiyatların ucuzluğuna dikkat çeken Gökbakar, "Bu gerçek mi? Yani siz Meclis'te gerçekten 2.5 liraya çorba içip,18 liraya kebap yiyip, üstüne 4 liraya sütlaç mı yiyorsunuz?" notunu düşmüştü.

Benzer Haberler

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Giorgia Meloni, Trump ile yaşadığı tartışmayı sona erdirdi ve diplomatik ilişkilerin normalleşmesini vurguladı. İtalya Başbakanı, ABD-İran müzakerelerinde olumlu görüş bildirdi ve Hürmüz Boğazı'nın önemli seyrüsefer serbestliğine vurgu yaptı. Ayrıca kişisel olarak 1 Mayıs'ta sigarayı bıraktığını açıkladı.

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye'nin iklim ve enerji hedeflerini anlattı. 2053 hedefleri ve yeşil kalkınma planları detaylandırıldı.

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri başladı. Durumun hızla artmasıyla birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvurdu. Olayla ilgili incelemeler devam ederken, yetkililer olayın detaylarını araştırıyor.