Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlılar sonrası 53 vatandaş rahatsızlandı.Kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen ürünlerin tüketilmesinin ardından bazı kişilerin sağlık sorunları yaşaması üzerine olayla ilgili inceleme başlatıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, iş yerleri ve imalathaneden numuneler alarak yetkili laboratuvara gönderdi ve adli süreç devam ediyor.
Hastanelere başvuran 53 kişiden 25’inin tedavileri tamamlanarak taburcu edilirken, 28 kişinin sağlık durumunun ciddi olduğu ve tedavilerinin sürdüğü açıklandı. Olayla ilgili 2 şüpheli gözaltına alınmış ve adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Kamuoyunun endişelerini gideren Osmaniye Valiliği, sürecin tüm yönleriyle takip edildiğini ve vatandaşların güvenliğinin ön planda olduğunu belirtti.