Organ Bağışında Örnek Davranış: Denizli’de Baba Ramazan Şen’in Organları Umut Oldu

Organ Bağışında Örnek Davranış: Denizli’de Baba Ramazan Şen’in Organları Umut Oldu

  • 02 Haziran 2026 19:30

Denizli’nin Merkezefendi ilçesinde yaşayan 51 yaşındaki Ramazan Şen, 21 Mayıs'ta evinde rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı ve 11 gün sonra yoğun bakımda beyin ölümü gerçekleşti.

ALS tedavisi gören ve hayatını kaybeden Şen’in ailesi, Denizli Devlet Hastanesi Organ Nakli Birimi’yle yaptığı görüşmenin ardından organ bağışında bulunmaya karar verdi. Aile, bu duyarlı davranışlarıyla diğerlerine de örnek oldu.

İzmir Organ ve Doku Koordinasyon Merkezi ekipleri, Şen’in karaciğer ve iki böbreğini alarak nakil bekleyen hastalara umut oldu. Bu anlamlı karar, toplumda organ bağışının yaygınlaşması gerektiğine vurgu yapıyor. Denizli İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Berna Öztürk, ailesine teşekkür ederken, organ bağışının hayat kurtardığını ve binlerce insana yeni umutlar sunduğunu belirtti. Bu karar sayesinde üç hastanın yaşam şansı arttı ve bağış yapan ailenin duyarlılığı takdir topladı.

Benzer Haberler

Brezilya Yüksek Mahkemesi Bolsonaro'nun Oğlunu 4 Yıl 2 Ay Hapisle Yargıladı

Brezilya Yüksek Mahkemesi Bolsonaro'nun Oğlunu 4 Yıl 2 Ay Hapisle Yargıladı

Brezilya'da büyük bir skandal yaşandı; Yüksek Mahkeme, eski Devlet Başkanı Jair Bolsonaro'nun oğlu Eduardo Bolsonaro'yu, geçtiğimiz yıl babasının darbe planına ABD'nin müdahalesini sağlamaya çalıştığı iddiasıyla suçlu buldu ve 4 yıl 2 ay hapis cezasına çarptırdı.

Salep Orkidesiyle Girişimciliği Başarıyla Yapan Giresunlu Çiftçi Öztürk

Salep Orkidesiyle Girişimciliği Başarıyla Yapan Giresunlu Çiftçi Öztürk

Giresun'da salep orkidesi üretimiyle ilgilenen çiftçi Öztürk, deneme amaçlı başlayıp büyük umutlar taşıyor. Gelişen proje ve yüksek piyasa değeriyle dikkat çekiyor.

Bolivya ve ABD Uyuşturucu Mücadelesinde İşbirliği Anlaşması Sağlıyor

Bolivya ve ABD Uyuşturucu Mücadelesinde İşbirliği Anlaşması Sağlıyor

BBC'nin haberine göre, Bolivya Dışişleri Bakanlığı ABD ile uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelede yeni bir işbirliği anlaşması imzaladı. Anlaşma kapsamında 20 milyon dolar destek sağlanacak ve kurumlar güçlendirilecek.