Merve Boluğur Yeni Sevgilisiyle El Ele!

Merve Boluğur Yeni Sevgilisiyle El Ele!

  • 31 Aralık 2021 15:48

Merve Boluğur Yeni Sevgilisiyle El Ele!

2015 senesinde evlendiği şarkıcı Murat Dalkılıç ile 2017 yılında evliliğini sona erdiren Merve Boluğur şimdilerde Erkan Şen isimli bir işletmeciyle aşk yaşıyor. İkili önceki gün bir mekândan çıkarken kameralara yansıdı. Merve Boluğur ve Erkan Şen çifti özel hayatlarıyla alakalı merak edilenleri yanıtladı.

Geçtiğimiz haftalarda aşk yaşamaya başlayan Merve Boluğur ve Erkan Şen çifti geçtiğimiz gece Akaretler'de bulunan bir mekandan çıkarken görüntülendi. Yılbaşında bir tatil planı için sevgilisi Merve Boluğur'u ikna etmeye çalıştığını söyleyen Şen, "İçeride saatlerdir yılbaşında bir şeyler yapmak için ikna etmeye çalışıyorum, şimdi de o yüzden biraz yürüyeceğiz ve ikna etmeye çalışacağım." şeklinde konuştu.

Geçtiğimiz günlerde yaptığı bir röportajda şarkı söylemek istediğini söyleyen Merve Boluğur, "Bazen ormana gidiyorum, sözler yazıyorum ve kendime ait bir parçayı seslendirmek istiyorum bunu birlikte yapabiliriz." diyerek çalışma üzerinde olduğunun da müjdesini verdi.

Benzer Haberler

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Giorgia Meloni, Trump ile yaşadığı tartışmayı sona erdirdi ve diplomatik ilişkilerin normalleşmesini vurguladı. İtalya Başbakanı, ABD-İran müzakerelerinde olumlu görüş bildirdi ve Hürmüz Boğazı'nın önemli seyrüsefer serbestliğine vurgu yaptı. Ayrıca kişisel olarak 1 Mayıs'ta sigarayı bıraktığını açıkladı.

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye'nin iklim ve enerji hedeflerini anlattı. 2053 hedefleri ve yeşil kalkınma planları detaylandırıldı.

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri başladı. Durumun hızla artmasıyla birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvurdu. Olayla ilgili incelemeler devam ederken, yetkililer olayın detaylarını araştırıyor.