Konya'nın Ilgın ilçesinde tek öğrencisi olan İlayda Kozlu'nun karne töreni, alışılmış eğitim ortamlarından çok farklı bir tablo çizdi.Gökçeyurt Mahallesi'ndeki Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu, yıl boyunca sadece bir öğrenciye ev sahipliği yaptı. Bu özel törende, öğrenci İlayda Kozlu'ya, okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ tarafından başarı belgesi takdim edildi.
İlginç ve duygusal anların yaşandığı tören sırasında, öğretmen Muhammed Bağ yaptığı konuşmada, "Bu yıl ülkemizde ender rastlanan bir tabloya birlikte tanıklık ettik. Bir öğretmen ve bir öğrencili bir okulda eğitim-öğretim yılımızı tamamladık. Sen de yıl boyunca çok çalıştın, derslerinde başarılı oldun, hiç devamsızlık yapmadın. Bu güzel başarılarının karşılığı olan karneni sana büyük bir mutlulukla veriyorum" diyerek, öğrencisini tebrik etti.
İlayda Kozlu ise karnesini aldıktan sonra, "Hepsi çok iyi" diyerek mutlu olduğunu dile getirdi. Törenin sonunda, öğretmen Muhammed Bağ, özel günün anlamını pekiştirmek ve hatıraları ölümsüzleştirmek adına, İlayda Kozlu’ya ikili bir fotoğraf hediye etti. Bu anlamlı anlar, okulun sakin atmosferinde unutulmaz bir gün olarak kayıtlara geçti.