Katar'da sanayi bölgesinde patlama sonucu 13 kişi hayatını kaybetti, 66 kişi ise yaralandı. Katar Enerji Bakanı Saad al-Kaabi, olayın detaylarını paylaştı. Al-Kaabi, yaşanan kazanın ardından yaptığı açıklamada, bir gaz tesisinde meydana gelen patlamada 13 kişinin trajik şekilde hayatını kaybettiğini belirtti. Yaralanan 66 kişinin ise tedavi altına alındığını, hayati tehlike taşımadıklarını söyledi.
Bakan al-Kaabi, yaptığı açıklamada, 'Ülkemizin Hint ve Pakistan uyruklu vatandaşlarından oluşan 13 kişinin yaşadığı trajik kaybı üzülerek bildiriyorum. 66 kişinin ise yaralandığını ve tıbbi müdahale altında olduğunu belirtmek isterim. Ayrıca, bu kazanın ihracatı etkilemeyeceğini vurgu yaptı.' ifadelerini kullandı. Katar Enerji Şirketi (Qatar Energy), sanayi bölgesindeki patlama sonrası yerel gaz tedarik tesisinde çıkan yangının başarılı bir şekilde söndürüldüğünü açıkladı.