İzmir’de 16 yıl sonra kayıp kızın cinayeti çözüldü ve şüphelilere operasyon düzenlendi. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, Torbalı Cumhuriyet Başsavcılığı ve İzmir Emniyet Müdürlüğü’nün koordinasyonunda kapsamlı bir soruşturma başlatıldığı belirtildi. 2008 yılında kayıp olarak bildirilen Naciye A.'ya ilişkin dosya yeniden açıldı. Teknik takipler, iletişimin tespiti ve saha araştırmalarıyla yapılan detaylı çalışmalar sonucu, olayla bağlantılı olduğu tespit edilen zanlılara yönelik İzmir merkezli İstanbul ve Aydın’da eş zamanlı operasyona başlandı.
Gerçekleştirilen operasyonda toplam 7 şüpheli gözaltına alındı. Araştırmalar, 12 Temmuz 2008’de Aydın’ın Koçarlı ilçesinde kayıp olarak bildirilen Naciye A.’nın, aynı yıl İzmir’in Karabağlar ilçesinde öldürülüp cesedinin Torbalı’ya bırakıldığını ortaya koydu. Bu gelişmeler ışığında soruşturma derinleştirildi ve olayın planlı bir cinayet olduğu kesinleşti.
Polislerin üstün çabaları ve yürütülen çalışmalar sayesinde olayın aydınlatılmasıyla birlikte, adli sürecin hızla ilerlemesi bekleniyor. Bakanlık yetkilileri, emniyet güçlerimizi ve tüm emeği geçenleri tebrik ederken, olayın sırlarını çözmek adına çalışmaların sürdüğünü belirtti.