Hizbullah lideri Naim Kasım, Washington'da imzalanan anlaşmaya yönelik sert ifadeler kullanarak, bu anlaşmayı aşağılayıcı ve yok hükmünde olduğunu söyledi. Kasım, anlaşmanın Lübnan'ın egemenliğine yapılmış büyük bir ihanet olduğunu belirterek, bu imzanın yüz karası ve ulusal onurumuza aykırı olduğunu dile getirdi. Anlaşmanın, Lübnan'ın tamamında tehlikeli sonuçlara yol açabileceği konusunda uyarıda bulunan Kasım, İsrail'in İran-ABD mutabakatı çerçevesinde Lübnan'dan çekilmesini talep etmesini ise çok tehlikeli ve kırmızı çizgileri aşan bir adım olarak değerlendirdi. Bu açıklamaların ardından başkent Beyrut'ta Hizbullah destekçileri protesto gösterileri düzenleyerek yolları lastik yakıp kapattı, bölgedeki tansiyonu yükseltti. Kasım'ın sözleri, bölgedeki güç dengeleri ve bölgesel politikalar açısından önemli bir dönüm noktası olabilir.