Görele Belediye Başkanı Hasbi Dede Taciz Davasında Hapis Cezası Aldı

Görele Belediye Başkanı Hasbi Dede Taciz Davasında Hapis Cezası Aldı

  • 09 Mayıs 2026 17:35

Görele Belediye Başkanı Hasbi Dede, lise öğrencisi Tuana Elif Torun’a yönelik cinsel taciz suçundan yargılanarak hapis cezası aldı. Olay, Tuana’nın öldüğü anın görüntüsünün ortaya çıkmasıyla kamuoyunun dikkatini çekti. Dede, 8 Şubat’ta sanal medya üzerinden yaptıkları yazışma nedeniyle ifadeye çağrılmış ve yurt dışına çıkış yasağı konularak adli kontrolle serbest bırakılmıştı. Ardından 10 Şubat’ta yeniden ifade alan Dede, ‘Çocuklara karşı elektronik haberleşme araçlarının sağladığı kolaylıktan faydalanmak suretiyle cinsel taciz’ suçlamasıyla tutuklanmıştı. İçişleri Bakanlığı tarafından görevinden uzaklaştırılan Dede hakkında, 6 ay ile 3 yıl arasında hapis cezası istemiyle dava açılmıştı. Dava sürecinde adli kontrol şartıyla ilk duruşmada tahliye edilmişti.

Mağdur Tuana Elif Torun’un öldüğü anın görüntüsü ortaya çıkması ve şüpheli ölümüyle ilgili detaylar ise aileden gelen iddialar ve soruşturma detaylarıyla gündeme geldi. Şüpheli ölümü ve olayın perde arkasıyla ilgili detaylar sitemizde yer almaya devam etmektedir.

Benzer Haberler

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Gelişen Siyaset: Meloni Trump Tartışmasını Yumuşattı! ABD ve İran Müzakereleri Ortak İddialar ve 1 Mayıs'ta Sigarayı Bıraktı

Giorgia Meloni, Trump ile yaşadığı tartışmayı sona erdirdi ve diplomatik ilişkilerin normalleşmesini vurguladı. İtalya Başbakanı, ABD-İran müzakerelerinde olumlu görüş bildirdi ve Hürmüz Boğazı'nın önemli seyrüsefer serbestliğine vurgu yaptı. Ayrıca kişisel olarak 1 Mayıs'ta sigarayı bıraktığını açıkladı.

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve İklim Gündeminde Türkiye'nin Vizyonu: 2053 ve COP31 Stratejisi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye'nin iklim ve enerji hedeflerini anlattı. 2053 hedefleri ve yeşil kalkınma planları detaylandırıldı.

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Gıda Zehirlenmesi Alarmı: 25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da gıda zehirlenmesi paniği yaşandı. Meydan Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri başladı. Durumun hızla artmasıyla birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplam 25 kişi, bunlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor, gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvurdu. Olayla ilgili incelemeler devam ederken, yetkililer olayın detaylarını araştırıyor.