Emekli Süleyman Demircan, mağduriyetini mezarlıkta dile getirdi ve yasal haklarına güvendiğini belirtti. Samsun'da yaşayan 55 yaşındaki emekli vatandaş, kendisini hastanede görevli memur olarak tanıtan H.D.'ye kiraya verdiği dairede yaşananlar nedeniyle hukuk yolunu seçti.
İddiaya göre, 10 Şubat'ta kiraya verdiği daireye, H.D. ve annesi S.D. ile birlikte oturacağını beyan ederek yerleşti. Taraflar arasında kira sözleşmesi imzalanmadı. Sonrasında anlaşmazlık çıktı ve H.D. İstanbul'a giderek iletişimi kesti. Demircan, kira, aidat ve yakıt giderleri için icra takibine başladı ve mahkemeye tahliye davası açtı.
Mezarlık ziyaretinde yaşadığı mağduriyeti anlatan Demircan, "Babası ve ailesiyle ilgili manevi bir şikayette bulunmak istediğimde mezarını ziyaret ettim. Bu süreçte maddi kaybım toplam 76 bin TL'yi geçti. Devlete inanıyorum ve alacaklarımın tahsil edileceğine güveniyorum," dedi.