Deprem sırasında yaşanan büyük yıkımlar bölgede büyük korku yarattı. Eser, depremin merkez üssü La Guaira eyaletinde yaşadığını ve saniyelerle binadan kaçtığını söyledi. Milliyet’e anlatan Eser, 'Deprem sırasında acil çıkış merdivenlerini kullanarak binadan indik. Dışarı çıktıktan saniyeler sonra yaşadığımız apartman yıkıldı. Çevremizdeki birçok bina de yerle bir oldu. Şu anda elektrik, su ve internet yok. Birkaç saat önce artçı sarsıntılar yaşandı. Telefonlarımızı şarj etmek için Karakas’a geçtik. Yakında La Guaira’ya dönecek ve ihtiyaç sahiplerine yardım edeceğiz' dedi.
İbrahim Eser, yaklaşık 20 yıldır bölgedeki yaşamını sürdürüyor ve Türkler arasında yaşanan durumu dile getirdi. 'Burada iki Türk varız, biri Türk Hava Yolları’nda çalışan arkadaşım, diğeri de ben ve ailem. İkimizin de durumu iyi. Türkiye’ye dönmeyi düşünmüyorum. Burada büyük bir kaos var ancak yıllardır burada yaşıyoruz. Dostlarımız ve komşularımızla birlikteyiz. Can kaybının çok fazla olduğunu düşünüyorum çünkü her yer yıkılmış durumda. Acil yardımlar gerekiyor' ifadelerini kullandı.