Depremin 3.Yılında Birlik ve Dayanışma Mesajları

Depremin 3.Yılında Birlik ve Dayanışma Mesajları

  • 06 Şubat 2026 11:00

6 Şubat depremlerinin 3. yılı dolayısıyla ulusal dayanışma ve birlik mesajları paylaşıldı.NSosyal hesabından yapılan paylaşımda Yumaklı, depremde yaşamını yitirenleri rahmetle anarak ailelerine başsağlığı diledi. Yumaklı, şunları kaydetti: 'Türkiye olarak, tüm zorluklarda olduğu gibi birbirimize kenetlenerek 'asrın birlikteliği'ni ortaya koyduk. Hüzünleri silen, yaraları saran, küllerinden yeniden doğan bir anlayışla şehirlerimizi kalkındırıyoruz. Rabbim milletimize böyle acılar yaşatmasın, ülkemizi her türlü afet ve felaketten muhafaza etsin.'

Öte yandan, Cumhurbaşkanı Erdoğan da depremzede vatandaşlara seslendi. Sözlerini tutmak ve 6 Şubat'ta yaşanan acı olayların ardından gösterilen dayanışma ruhuna vurgu yaptı. Erdoğan, 'Şehitlerimize rahmet, yaralarımıza şifa dileyerek, milletimizin birlik ve beraberliğiyle bu zor günleri aşmaya devam edeceğiz,' ifadelerini kullandı. Bu açıklamalar, depremin ardından gösterilen toplum dayanışmasının önemine dikkat çekti ve ülkenin yeniden ayağa kalkma azmini vurguladı.

Benzer Haberler

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki durumu yakından takip ettiklerini belirtti. 26 Haziran 2026 itibarıyla 15 Türk gemisi güvenli biçimde bölgeden ayrıldı. Bölgede 3 Türk gemisi ticari faaliyetlerine devam ediyor. Toplam 99 Türk denizcisinin güvenliği sağlanmış durumda.

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Venezuela'da meydana gelen şiddetli depremlerin ardından Türkiye'den hızlı yardım gönderdiklerini açıkladı. Ekiplerimiz bölgeye ulaşmak için yola çıktı.

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

İpekyolu Belediyesi, Arıtoprak Mahallesi'nde kuduz pozitif köpek bulunması üzerine karantina uyguladı. Veterinerler, hayvan sahiplerini ve vatandaşları uyardı. Detaylar haberimizde.