Deprem Sonrası Hakbilir Köyünde Kaya Düşmeleri Güvenlik Kamerasında

Deprem Sonrası Hakbilir Köyünde Kaya Düşmeleri Güvenlik Kamerasında

  • 07 Şubat 2026 09:55

Hakbilir köyü yolundaki kaya düşmesi depremin hemen ardından güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.Depremin merkez üssü olan bölgeye ait güvenlik kamerası, sarsıntı sonrası yamaçlardan kopan kaya parçalarının hızla yola yuvarlandığı anları saniye saniye gösteriyor. Olay esnasında yolda herhangi bir araç veya yayanın bulunmaması olası bir faciayı engelledi.

Öte yandan, sarsıntının ardından bölgeye giden Kemah Belediye Başkanı Cevdet Bayram, bölgedeki kaya düşmelerini yerinde tespit etti. Yapılan incelemeler sonucunda, köy merkezi ve çevresinde herhangi bir olumsuzluk tespit edilmediği ve güvenlik önlemlerinin alındığı açıklandı. Yetkililer, bölgedeki kontrollerin devam ettiğini belirtiyor.

Dünyada ve Türkiye’de yaşanan depremler sonrası bölgesel önlemler ve incelemeler hız kesmeden sürüyor. Bu tür doğa olaylarının bölgesel afet planları ve güvenlik önlemleri açısından büyük önemi bulunuyor.

Benzer Haberler

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Türk Denizciler Güvende: Hürmüz ve Basra Körfezi'nde Son Durum Açıklandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki durumu yakından takip ettiklerini belirtti. 26 Haziran 2026 itibarıyla 15 Türk gemisi güvenli biçimde bölgeden ayrıldı. Bölgede 3 Türk gemisi ticari faaliyetlerine devam ediyor. Toplam 99 Türk denizcisinin güvenliği sağlanmış durumda.

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

Türkiye Venezuela Deprem Yardımıyla Duygu Dolu Anlar Yaşıyor

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Venezuela'da meydana gelen şiddetli depremlerin ardından Türkiye'den hızlı yardım gönderdiklerini açıkladı. Ekiplerimiz bölgeye ulaşmak için yola çıktı.

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

Kuduz Tehlikesi Arıtoprak Mahallesi'nde İbretlik Uyarılar

İpekyolu Belediyesi, Arıtoprak Mahallesi'nde kuduz pozitif köpek bulunması üzerine karantina uyguladı. Veterinerler, hayvan sahiplerini ve vatandaşları uyardı. Detaylar haberimizde.