Burdur Gölü'nde kaybolan 2 kişiyi bulmak için hummalı arama çalışması devam ediyor.Kanoyla açılan ve kimlikleri belirlenemeyen kişiler, arkadaşlarını arayarak Karakent köyünden çıkış yapacaklarını bildirdiler. Bir süre sonra ise kendilerinden haber alınamayınca yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne iletti.
İhbarın ardından bölgeye polis, sağlık, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekipler gölde, karada ve havadan kullanılan termal dronlar yardımıyla arama faaliyetlerini sürdürüyor. Olayla ilgili detaylar araştırılırken, arama çalışmalarının devam ettiği bildirildi.