Adana'da genç bir anne, evden çıkarken bıraktığı anahtar sayesinde mağdur oldu. İddiaya göre; 21 Nisan’da 2 çocuk annesi Nazlı Tören, çocuğunu terapiste götürmek üzere evden ayrıldı. Bu sırada, kapı önündeki ayakkabılığa bırakılan anahtarı alıp içeri giren 3 kadın, yatak odasındaki 9 Cumhuriyet altını ve 60 bin lirayı çaldı.
Nazlı Tören, eve döndüğünde altın ve paranın yerinde olmadığını fark etti. Güvenlik kameralarını inceleyen Tören, yüzleri kapatarak sokaktan uzaklaşan şüphelileri gördü ve durumu polise bildirdi. Olay günü bankadan 65 bin TL para çekip evdeki dolaba koyduğunu kaydeden Tören, ihtiyacı nedeniyle 5 bin TL aldığını ve evden çıkarken dolabın açık olduğunu fark ettiğini belirtti.
Polis kayıtları ve güvenlik kamerası görüntüleriyle 3 şüphelinin yüzlerinin gizlenmiş olduğu ve olay yerinden hızla uzaklaştıkları tespit edildi. Nazlı Tören, çocuklarının rızkını güvende tutmaya çalışırken, kendisini ve ailesini hedef alan bu hırsızların yakalanmasını istedi. Olay, güvenlik önlemlerinin önemini bir kez daha gündeme getirdi.