19 Mayıs'ta Kaybolan Çocuk Güvenlik Güçleri Tarafından Bulundu

19 Mayıs'ta Kaybolan Çocuk Güvenlik Güçleri Tarafından Bulundu

  • 02 Haziran 2026 16:00

19 Mayıs ilçesinde kaybolan Göktürk K.A., ailesi ve güvenlik güçleri tarafından arandıktan sonra ormanda bulundu. Olay, Göktürk K.A.'nın bahçede arkadaşlarıyla oynarken aniden kaybolmasıyla başladı. Ailesinin durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine, jandarma ve arama kurtarma ekipleri çalışma başlattı. 26 personel ve bir iz takip köpeği, genç çocuğun izini sürerek yoğun bir arama gerçekleştirdi. Arama çalışmaları saatler süren çaba sonucu, küçük çocuk ormanda güvende bulundu.

Jandarmanın Göktürk K.A.'yı arama ve bulma anları yaka kamerasıyla kaydedildi. Çocuk, jandarmaya “Ben oradan buraya geldim, ağladım” derken, ekipler onu sakinleştirmeye çalıştı. Bir ekip mansiyonunda “Aslan komando, sana kurban olurum” diyerek çocuğu teselli etti. Olay, bölgedeki güvenlik güçlerinin kararlılığı ve dikkatli çalışmalarıyla sonlandı. Miniğin ailesine teslim edilmesinin ardından büyük sevinç yaşandı. Bu olay, çocukların güvenliği ve arama kurtarma çalışmalarının ne kadar etkin olabileceğini bir kez daha gösterdi. Haberin detayları ve güncel gelişmeler için sitemizi takipte kalın.

Benzer Haberler

Salep Orkidesiyle Girişimciliği Başarıyla Yapan Giresunlu Çiftçi Öztürk

Salep Orkidesiyle Girişimciliği Başarıyla Yapan Giresunlu Çiftçi Öztürk

Giresun'da salep orkidesi üretimiyle ilgilenen çiftçi Öztürk, deneme amaçlı başlayıp büyük umutlar taşıyor. Gelişen proje ve yüksek piyasa değeriyle dikkat çekiyor.

Bolivya ve ABD Uyuşturucu Mücadelesinde İşbirliği Anlaşması Sağlıyor

Bolivya ve ABD Uyuşturucu Mücadelesinde İşbirliği Anlaşması Sağlıyor

BBC'nin haberine göre, Bolivya Dışişleri Bakanlığı ABD ile uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelede yeni bir işbirliği anlaşması imzaladı. Anlaşma kapsamında 20 milyon dolar destek sağlanacak ve kurumlar güçlendirilecek.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Büyükelçilerden Güven Mektubu</br>İkili Görüşmeler ve Hatıra Fotoğrafı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Büyükelçilerden Güven Mektubu
İkili Görüşmeler ve Hatıra Fotoğrafı

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleşen kabulde, büyükelçiler güven mektuplarını sundu ve Erdoğan ile hatıra fotoğrafı çektirdi. İkili görüşmeler ayrıntılı şekilde aktarıldı.